498ae4dad2b82cda5b13f68473fcd77f

Πως να αλλάξετε την ζωή σας προς το καλύτερο σε ένα μόνο μήνα.


Προηγ.1 από 2Επόμενο

Η blogger Svetlana Pokrevskaya υπόσχεται σε αυτούς που θα ακολουθήσουν το σχέδιο της: σε ένα μόλις μήνα δεν θα αναγνωρίζετε  τον εαυτό σας.

Πολλοί από τους αναγνώστες της ζητούσαν να ακολουθήσουν τον δικό της τρόπο ζωής και έτσι η Svetlana έφτιαξε ένα πρόγραμμα τεσσάρων εβδομάδων. Κάθε εβδομάδα έχει τρία ζητούμενα που πρέπει να συμπεριλάβετε στην ζωή σας και να τα συνεχίσετε τον υπόλοιπο μήνα. Να τι συμβουλεύει:

Εβδομάδα 1: Καθαρίστε τον νου και το σώμα

  • Αρχίστε νωρίς,γύρω στις 6 το πρωί. Αυτό θα σας δώσει χρόνο να αφιερώσετε στον εαυτό σας, που ποτέ δεν έχετε κατά την διάρκεια της ημέρας. Θα δείτε ότι είναι χρόνος ηρεμίας και ησυχίας και θα μπορέσετε να τακτοποιήσετε διάφορα πράγματα που χρειάζεστε να κάνετε χωρίς να αποσπάται η  προσοχή σας γιατί όλοι οι άλλοι θα κοιμούνται ακόμη. Είναι ο ιδανικός χρόνος για πρωινή άσκηση,που θα σας βοηθήσει να  προετοιμαστείτε να ζήσετε την ημέρα που έρχεται. Αν αισθάνεστε μια τεμπελιά και δεν θέλετε να σηκωθείτε, αυτό δεν είναι ένδειξη ότι είστε κουρασμένοι. Κατά την γνώμη μου, αυτό δείχνει ότι δεν θέλετε να ζήσετε την δική σας ζωή. Ποιο το νόημα να σηκωθεί κανείς από το κρεββάτι όταν θα είναι πάλι ο ίδιος πληκτικός καιρός,το μετρό, η κίνηση στον δρόμο,η δουλειά…Αλλά τι θα λέγατε εάν σκεφτόσασταν  ότι μια ακόμη υπέροχη ημέρα έρχεται και πεταχτείτε από το κρεββάτι; Παραδεχτείτε το. Αν αισθανόσασταν έτσι, το να σηκωθείτε νωρίς δεν θα ήταν πρόβλημα. Είναι απλή λογική. Εάν ζείτε μια γεμάτη ζωή, θα θέλετε να πεταχτείτε από το κρεββάτι ή αν το δείτε ανάποδα – αν πεταχτείτε νωρίς από το κρεββάτι, η ζωή θα αρχίσει να κυλά πιο φωτεινά!
  1. Καλύτερη διατροφή. Οι αλλαγές που θα ακολουθήσουν θα απαιτήσουν μεγάλη ενέργεια εκ μέρους σας. Πιθανότατα, προς το παρόν κρατάτε το σώμα σας σε λειτουργία με αλκοόλ,τσιγάρα και βαριά, λιπαρά ή άλλα ανθυγιεινά φαγητά. Κάθε ένας μας έχει τις δικές του κακές συνήθειες που πρέπει να παραδεχτεί ή μάλλον να υπερνικήσει. Μπορείτε να διαλέξετε μια διατροφή που θα είναι για εσάς σωστή. Προσωπικά, είμαι χορτοφάγος και πιστεύω στα ωμά φαγητά. Αλλά υπάρχει ένα πράγμα που ισχύει για όλους μας. Το αλκοόλ,οι τηγανητές πατάτες, τα αναψυκτικά με ζάχαρη, τα έτοιμα φαγητά και το  junk food δεν έχουν θέση σε οποιαδήποτε διατροφή που να πιστεύουμε ότι είναι υγιεινή. Έτσι θα πρέπει να τα βγάλετε από την διατροφή σας. Επίσης, ελαττώστε την ποσότητα στο φαγητό σας και μην πάτε για ύπνο με γεμάτο στομάχι. Ίσως  πρέπει να ακούσετε το ίδιο σας το σώμα ή να συμβουλευτείτε διαιτολόγο. Το σημαντικότερο όμως από όλα είναι να αποφύγετε να επιβαρύνετε τον εαυτό σας με τοξίνες. Τρώτε ελαφριά,υγιεινή και νόστιμη τροφή. Θα είστε πιο ευτυχείς και με περισσότερη ενέργεια που την χρειάζεστε για να κάνετε μια δραστήρια ζωή.
  2. Σπορ. Αγαπώ τα σπορ και για μένα είναι απολύτως απαραίτητα. Δεν σταματώ να επαναλαμβάνω ότι ένα καλά διατηρημένο και υγιές σώμα είναι σημαντικό για την πνευματική υγεία. Χρειάζεστε να γυμναστείτε όπως σας ταιριάζει καλύτερα. Εμένα μου αρέσει η  γιόγκα,το τρέξιμο και ο χορός. Κινηθείτε όσο μπορείτε. Χορέψτε μπροστά από τον καθρέφτη όταν ετοιμάζεστε για την δουλειά, ανεβείτε σκάλες αντί να πάρετε το ασανσέρ ή  αρχίστε πρόγραμμα γυμναστικής στο γυμναστήριο.
Προηγ.1 από 2Επόμενο


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*